Verslokaal is ook Buurtlokaal

RIDDERKERK - Alweer drie maanden is Rijsoord een winkel rijker. De eigenaren, Simone en Freek Bahlman, zijn enthousiast dat zoveel bezoekers de weg naar Zoet en Melk weten te vinden voor lokale en ambachtelijke producten als brood, koek, zuivel en vlees.
Het assortiment van het verslokaal breidt zich met de week uit van Alblasserdamse chocolade tot Griekse biologische wijn en van Franse droge worst tot Rotterdams bier.
Simone's wens is dat Zoet en Melk ook een duidelijk sociaal karakter krijgt waar mensen elkaar kunnen ontmoeten. De koffie staat daarom altijd klaar in de winkel aan de Rijsoordsestraat. Verder ondersteunen ze lokale projecten waaronder de Kunstroute Ridderkerk, De Frank de Jong Memorial Classic & Open Rally, Roparunteam De Rezoordse Kraaien en de Fiets4daagse ZHZ.
Service staat voorop bij Zoet en Melk. Klanten kunnen boodschappen bestellen en laten bezorgen. Om nog beter in te spelen op de wensen van klanten gaat de winkel op vrijdag en zaterdag eerder open.
De nieuwe openingstijden zijn donderdag van 9.00 tot 14.00 uur, vrijdag van 8.30 tot17.00 uur en zaterdag: 8.30 uur-14.00 uur.