Foto:

Inwoner Ridderkerk wint 20 jaar lang 50.000 euro per jaar

RIJSWIJK/RIDDERKERK - Bij de Koningsdagtrekking van Staatsloterij is de hoofdprijs van 20 jaar lang, €250.000 euro per jaar gevallen op vijf 1/5e Staatsloten. Dat betekent dat de winnaars van de Koningsdagtrekking ieder €50.000 per jaar ontvangen, de komende 20 jaar. Het winnende lotnummer van deze belastingvrije Hoofdprijs is GL 08379. Een van de winnende loten werd verkocht in Ridderkerk. De winnaar deelt zijn/haar prijs met winnaars uit Enkhuizen, Wijchen, gemeente Maasgouw en gemeente Castricum.

De winnaar uit Ridderkerk kocht zijn/haar lot bij Boek-en kantoorboekhandel D.P. Sanders aan de Amerstraat. ‘Een onvergetelijke Koningsdag voor deze winnaars! We kunnen niet wachten om ze te ontvangen en te feliciteren met het winnen van deze gigantische prijs. We nodigen de winnaars van harte uit op het kantoor van Nederlandse Loterij om hem/haar te voorzien van advies en begeleiding bij deze nieuwverworven rijkdom,’ aldus prijswinnaarbegeleider Bjorn Rosner.

Naast de Hoofdprijs van 20 jaar lang, €250.000 euro, vielen er nog vele andere grote prijzen. Zo wonnen zes spelers €100.000 euro en gingen meerdere spelers er vandoor met €10.000 euro.

Vorig jaar viel de Hoofdprijs van de Koningsdagtrekking ook op vijf 1/5e loten, toen verkocht in Rotterdam, Amsterdam, Zaandam, Amersfoort en Assen. Ook deze spelers deelden de prijs en gingen naar huis met 20 jaar lang, €50.000 euro per jaar.

Prijswinnaars blijven anoniem
Staatsloterij stelt het belang van winnaars voorop en maakt daarom de gegevens van de prijswinnaar niet bekend.