Het jeugdorkest van Harmonie Barendrecht

Harmonie bij Harmonie

RIDDERKERK - Op zaterdag 28 oktober organiseert muziekvereniging Harmonie Slikkerveer een uitwisselingsconcert voor de jeugdleden. Het jeugdorkest en de jeugddrumband krijgen bezoek van de jeugdmuzikanten van Harmonievereniging Barendrecht.
Een deel van het JeugdOrkest en de Junior Slagwerkgroep uit Barendrecht zullen afreizen naar Slikkerveer om samen met de jeugdleden van de 'Harmonie' Slikkerveer een mooi concert neer te zetten. Het JeugdOrkest van de Barendrechtse Harmonie bestaat uit ruim 40 muzikanten in de leeftijd van 10 tot 18 jaar. De slagwerkgroep heeft10 leden in de leeftijd van 10 tot 18 jaar. Beide orkesten en drumbands zullen een afwisselend programma ten gehore brengen aan elkaar, vrienden, familie en verdere geïnteresseerden. Het jeugdorkest wisselt daarnaast ook eenmalig van dirigent. Dirigent Ivo Kouwenhoven van het jeugdorkest van Harmonievereniging Barendrecht zal ook leiding geven aan het jeugdorkest van de 'Harmonie' deze avond. Het concert vindt plaats in de Irenekerk in Slikkerveer en is gratis toegankelijk. Het programma begint om 19.30 uur. De zaal is open vanaf 19.15. Rond 21.30 is het concert afgelopen.