Op 6 december zijn Ajejandro, Benjamin, Damian, Dio, Jessy en Jonathan live te beluisteren

"Radiojeugd" is er klaar voor

RIDDERKERK - In het kader van een Brede School project is de afgelopen weken een groepje kinderen onder leiding van Rio-Sarah Nederveen voorbereid op een echte radio-uitzending. Jonathan, Benjamin, Dio, Damian, Jessy en Alejandro gaan onder de naam "De Radiojeugd" een programma verzorgen op woensdagmiddag 6 december. Tussen 14.30 en 15.00 zullen zij live te horen op Radio Ridderkerk. Daarnaast wordt door de jonge radiomakers ook een reeks vlogs gemaak, waarmee ze willen laten zien wat er allemaal bij komt kijken om een goed programma op de radio te maken.