Workshops 'ondernemen in muziek en entertainment!'

RIDDERKERK - Talent 0180, een project van de jongerenwerkers van Welzijn Ridderkerk, helpt jongeren op weg met het ontdekken van hun talenten en skills. De komende tijd worden er verschillende workshops georganiseerd voor jongeren die werkzaam zijn, of hopen te worden, in de muziek- en evenementenbranche. Tijdens de workshops kunnen jongeren kennis maken met verschillende personen uit deze branche en leren van hun ervaringen en tips!

De eerste workshop is aanstaande vrijdag 2 februari van 15:30 tot 17:30 uur en wordt gegeven door Ouassima. Ouassima is onder andere werkzaam als reporter bij FunX. Vrijdag 9 februari komt Adai O'Brian zijn kennis overbrengen. Hij is een van de oprichters van het meeste bekende hiphopplatform van Nederland: Puna.nl.

Ouassima komt vertellen over haar ervaringen in de muziek- en entertainmentwereld en welke stappen zij heeft gezet om te komen waar ze nu is. Waar liggen de kansen? Wat zijn de risico's en wat zijn de absolute don'ts! Adai vertelt over het succes van Puna.nl en welke verdienmodellen er op dit moment zijn in de muziekwereld. Tijdens de workshop is er ruimte om vragen te stellen. Daarnaast is het natuurlijk ook goed voor je netwerk om Ouassima en Adai te leren kennen, aangezien beiden in de muziekwereld werken!

De workshops zijn gratis. Iedereen van 16 tot en met 27 jaar die interesse heeft in deze onderwerpen is welkom! Meer informatie of aanmelden? Bekijk www.deloodsridderkerk.nl of neem contact op via info@deloodsridderkerk.nl.