Puzzeltocht Zonnebloem Ridderkerk

RIDDERKERK - Woensdag 14 augustus hield De Zonnebloem Ridderkerk een puzzeltocht met veertig gasten en vrijwilligers door de kleine straatjes van het centrum, met een lunch in de tuin van de Oudheidkamer. Er is twee maal een uur in rustig tempo gewandeld waarbij onder andere een aantal vragen beantwoord moesten worden. Ook waren er dertien letters verstopt waarmee men twee woorden kon maken. Tijdens de puzzeltocht werd door diverse winkeliers medewerking gegeven. In rustig tempo en met prachtig weer kwamen ze aan op het Koningsplein waar de winnaars bekend werden gemaakt en de prijsuitreiking plaatsvond onder genot van een drankje ter afsluiting van een zeer geslaagde dag.

De sponsoren voor deze dag waren: AH Ridderhof, Yucel Groente en Fruit Vlietplein, Oudheidkamer, Sonny's Darts Rotterdam , Douglas, Bram Ladage, Etos, Maria's Bloemen, Slagerij Theo Barten, Zon- en Beauty Center Ridderkerk. Zij worden allemaal bedankt.