Het recreatiebad van De Fakkel

Recreatief zwemmen in het pinksterweekend

RIDDERKERK - In zwembad de Fakkel kan er het gehele pinksterweekend volle bak gezwommen worden. Beide pinksterdagen zal ook het animatieteam in het Ridderkerkse bad actief zijn.

Het zwembad is op zaterdag 27 mei geopend van 10.00 tot 16.30 uur. Op Eerste en Tweede Pinksterdag kan gezwommen worden van 10.00 tot 16.30 uur. Naast het recreatiebad is dan ook het wedstrijdbad geopend. Beide dagen is er tot 13.00 uur banenzwemmen.
Het animatieteam van De Fakkel zal op beide pinksterdagen op meerdere momenten van de dag spellen organiseren. Kinderen kunnen dan meedoen aan estafettes, onderwaterspelen en glijbaanraces.

Geen tijdsloten meer

De ochtenden in De Fakkel zijn speciaal voor familiezwemmen. Familiezwemmen is alleen toegankelijk voor gezinnen met minimaal 1 kind dat niet ouder is als 14 jaar. Er kan wel de gehele dag gezwommen worden. Het zwembad heeft geen tijdsloten meer. Reserveren voor het recreatieve zwemmen is nog wel verplicht. De Fakkel wil het hiermee voor iedereen “gezellig en veilig” houden. Voor meer informatie en reserveren: www.de-fakkel.nl.