Leden van de Rotary liepen met de dienbladen

Een volle Huiskamer voor ouderenlunch

RIDDERKERK - Met 42 mensen aan lange tafels was er dinsdagmiddag een lunch voor ouderen in de Huiskamer van Ridderkerk.

Rotaryclub Ridderkerk bood deze gratis maaltijd aan in samenwerking met de vrijwilligers van de Huiskamer en het Werkvisie De Hoop. De Rotarians maakte het niet alleen financieel mogelijk, maar hielpen ook in de bediening. Ze schoven ook tussen de ouderen aan voor leuke gesprekken. Acht Rotaryleden fungeerden tevens als chauffeur voor het halen en brengen van de gasten. Extra compliment verdienen de twee meiden van De Hoop, die zorgden voor de bereiding van alle gerechten. Het feestelijke lunchmenu bestond uit een heerlijke kippensoep, een gevulde wrap met daarnaast belegde broodjes en als afsluiting een gezonde fruitsalade. Voor veel ouderen was het de eerste keer dat ze de Huiskamer aan de Sint Jorisstraat bezochten.