Reni en Elisa Krijgsman
Reni en Elisa Krijgsman Foto: Jorik Algra Fotografie

Whisperconcert met Reni en Elisa Krijgsman

RIDDERKERK - Op zondag 14 april geeft zanggroep Whisper, in samenwerking met Reni en Elisa Krijgsman, een concert in Rijsoord. Het programma heeft het thema ‘Open armen’.

Tijdens dit concert zal er een mix zijn van liedjes door Whisper en liederen van Reni en Elisa, die voor Compassion een tour maken. De twee zijn sinds 2004 ambassadeurs van Compassion. Deze organisatie helpt kinderen die in armoede leven, door sponsors te zoeken, zodat de kinderen naar projecten kunnen waar ze gezonde maaltijden krijgen, onderwijs, medische zorg, liefde en aandacht en ruimte om kind te kunnen zijn. Elk kind krijgt ook de gelegenheid om God te leren kennen door het onderwijs dat ze vanuit de Bijbel krijgen. “Wij hebben het werk mogen zien in Indonesië, El Salvador en Tanzania. Tijdens onze concerten maken we graag gebruik van de kans om het publiek te vertellen over het werk van Compassion en mensen aan te moedigen om een kind te sponsoren” aldus het paar.
Het concert vindt plaats in de Opstandingskerk aan de Rijksstraatweg 95. De aanvang is 15.30 uur. De toegang is gratis.