Werk van Diana Monshouwer

Kunstroute Ridderkerk met drie nieuwe deelnemers

RIDDERKERK - De Kunstroute Ridderkerk is dit jaar op 20 en 21 april. Beide dagen kan men werk van lokale kunstenaars bewonderen op diverse locaties.

De Kunstroute verwelkomt deze editie drie nieuwe deelnemers. Er zal voor het eerst worden meegedaan door schilderes Florine van der Most, portretschilderes Diana Monshouwer en keramiste Esther Annaars.
Naast 21 bij de Kunstroute aangesloten kunstenaars zijn er dit jaar vier gastexposanten. Tansu Alper, Emtine van Campen-van Veen, Gerard van Halderen en Nezehat Öztürk krijgen met de route ook de gelegenheid zich te presenteren. Voor meer informatie over de Kunstroute Ridderkefrk 2024, inclusief deelnemende kunstenaars en locaties: www.kunstrouteridderkerk.nl.