In gesprek bij Karaat

Nieuws

RIDDERKERK - Karaat Ridderkerk begint in september een groep om ouderen met elkaar in gesprek te brengen. Tijdens deze bijeenkomsten kunnen de deelnemers met elkaar praten over vriendschap, het vraagstuk armoede en rijkdom en de rol die gezondheid of familie in iemands leven speelt.

Ook andere thema’s kunnen aan de orde komen op de zeven middagen van de gespreksgroep. Na afloop van deze serie kunnen de deelnemers op eigen initiatief bij elkaar thuis afspreken. Deelname kost 40 euro per persoon, inclusief koffie en thee. De eerste bijeenkomst is op donderdag 3 september van 14.00 tot 16.00 uur bij Karaat aan de Schoutstraat 5. Voor meer informatie en aanmelding: 0180-432350 of ischoolenberg@karaatridderkerk.nl.