prof. dr. em. Manu Keirse

Manu Keirse komt spreken in de Levensbron

RIDDERKERK - Op uitnodiging van de werkgroep Palliatieve Thuiszorg Ridderkerk komt prof. dr. em. Manu Keirse op maandag 22 april naar Ridderkerk.

Met deze werkgroep, de zgn. Patz groep, komen huisartsen, verpleegkundigen, geestelijk verzorgers en een consulent maandelijks bij elkaar om met name palliatieve zorg voor hun patiënten te bespreken.
Manu Keirse is klinisch psycholoog, doctor in de geneeskunde en de autoriteit in België en Nederland als het om verdriet, verlies en de laatste levensfase gaat. Zijn boeken zijn stuk voor stuk bestsellers en werden in vele talen vertaald. Titels als “Helpen bij verlies en verdriet”,  “Als ik er niet meer ben”, “Vingerafdruk van verdriet” en Anders leven” zijn van zijn hand.
“Als je meer over verdriet weet, dan kan je daar ook op een heel andere manier mee omgaan” is Manu’s insteek. Op deze avond, die plaatsvindt in de Levensbron aan de Jan Luykenstraat 10, zal hij dan ook over rouw en verlies praten. Ervaringen waar we allemaal mee te maken krijgen in het leven. Dus voor ieder zinvol om daar van tijd tot tijd bij stil te staan. De aanvang is 19.30 uur. Toegang is gratis en iedereen is van harte welkom.