Country-line dancing in de Fuik

Regionaal

RIDDERKERK - In wijkcentrum de Fuik aan de Voorn 10 in Ridderkerk/Drievliet zijn de danslessen inmiddels weer begonnen. Maar men kan nog steeds aanschuiven op de dansvloer. Carla en Ineke bezorgen deelnemers een gezellige dansbeleving.

,,Wij geven ballroom en latinlessen op dinsdagavond. De cursus bestaat uit veertien lessen , inclusief een oefenavond en een eindbal aan het einde van de lessen.’’ Men kan zich aanmelden en meer informatie vinden op www.wijkverenigingdrievlietzand.nl.Carla en Ineke geven op vrijdagavond ook weer country-linedance. Hier is nog plaats voor gevorderde dansers. Men moet dus wel de nodige basispassen beheersen. Wie het leuk lijkt om mee te doen, kan op vrijdagavond langskomen en vrijblijvend een les meedoen. Aanmelden en verdere informatie op www.wijkverenigingdrievlietzand.nl.