Drechtstedenkoor zingt voor Elim

Dieren

REGIO - Het Christelijk gemengd Drechtstedenkoor “Praise Him” zingt op donderdag 26 juni in Ridderkerk voor de Stichting Elim. Het koor onder leiding van dirigent Jan Quintus Zwart treedt hiervoor aan in de Goede Herderkerk aan de Seringenstraat 1.

Medewerking aan deze avond verlenen kinderkoor Joy onder leiding van Vincent van Dam, organist Vincent van Dam en pianist Kees de Bruin. Praise Him zal liederen van haar laatste cd ”Tienduizend redenen tot dankbaarheid” ten gehore brengen. Joy zal een aantal liederen meezingen en wat van haar eigen repertoire zingen. Het concert begint om 20.00 uur. De toegang is gratis. Wel wordt er een collecte gehouden waarvan de opbrengst volledig ten goede komt aan het werk van Elim.

Praise Him sluit elk jaar haar seizoen af met een benefietconcert voor een diaconaal doel. Dit jaar is de keus gevallen op de Stichting Elim, die actief is in actief in Anjungan, West-Kalimantan in Indonesië en daar onderhoudt een kindertehuis en agrarische school onderhoudt. Zo kunnen de allerarmsten, waaronder (ex)straatkinderen ook een toekomst opbouwen. Voor meer informatie: www.stichting-elim.nl. Het concert voor dit doel is mede mogelijk gemaakt dankzij bijdragen van het Interkerkelijk koor Salem, Vlasblom Tweewielers BV en Sauna Ridderkerk.