50 + toernooi RLTC weer druk bezocht

Sport

RIDDERKERK - Op zaterdag 9 augustus vond weer het jaarlijkse 50 + toernooi bij RLTC plaats. Met zestig inschrijvingen vanuit de eigen leden en het district was het terras weer lekker vol.

Er moesten zelfs geïnteresseerden teleurgesteld worden. Het was ideaal tennisweer met een aangename temperatuur, niet te veel zon, wel wat wind om soms de dreigende regenbuien uit de lucht te blazen. Dit jaar waren er naast onze eigen leden nog deelnemers van 4 verenigingen, zoals TV Beaucoup uit Den Haag, Oud Beijerland, Oostvoorne en T.V. Oudelande in Ridderkerk.

Er werd gespeeld in poulevorm met wedstrijden van veertig minuten. De eerste wedstrijden begonnen om 10.00 uur en de laatste eindigden om 16.40 uur, waarna de prijsuitreiking plaats vond onder een gezellig samenzijn.
Lof was er voor de uitgebreide lunch met een lekkere hamburger, salades en fruit. De T.C.-leden, die dit toernooi organiseerden konden aan het eind van de middag op een succesvol verloop terugkijken. Veel deelnemers namen afscheid onder de uitroep: ik doe volgend jaar zeker weer mee.