Workshop Interactief spelen

RIDDERKERK - Op woensdag 9 november geeft schrijfster Rian Visser, onder andere bekend van de boeken Appie en opa en Blitz, een interactieve workshop in de Bibliotheek AanZet in Ridderkerk.

Tijdens deze interactieve workshop geeft Visser tips hoe je op een eenvoudige en leuke manier taalspelletjes kunt doen met je kind of leerling. Vervolgens de deelnemers zelf een aantal spelletjes uitproberen met hun kind of leerling onder de deskundige begeleiding van Rian Visser zelf.

De workshop is bedoeld voor ouders met kinderen uit groep 2 t/m 4. Leerkrachten of pedagogisch medewerkers zijn ook welkom!  Onder de aandacht gebracht worden ´gewone´ taaluitdagingen, maar ook spelletjes voor op de iPad. Aanmelden kan via: www.debibliotheekaanzet.nl.