Dave van der Wal in Lekker Hollands

Dave van der Wal in Lekker Hollands

RIDDERKERK - Op vrijdag 29 september is er tussen 17 en 19 uur weer een  nieuwe aflevering van het radioprogramma 'Lekker Hollands' bij Radio Ridderkerk. Presentator Richard Veen ontvangt in zijn programma rond 18.30 uur ras Rotterdammer Dave van der Wal. Hij schuift aan om te praten over het winter variété in Rotterdam tijdens de Kerstvakantie. Telefonisch spreekt Richard rond 17.30 uur met zanger Danny Braaf over zijn nieuwe single 'Straks heb je Spijt'.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet:  www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, dat behalve op het analoge kanaal ook te zien via Ziggo Mediabox kanaal 36, Ziggo met CL+ module op kanaal 336, KPN kanaal 1077, Tele2, Vodafone en via de APP 'De Lokale Omroep'.