EHBO cursus Bolnes afgerond met examen

RIDDERKERK - Bij de EHBOvereniging in Bolnes  is de afgelopen week de  opleiding voor het  EHBO diploma succesvol afgerond met het examen . Er waren vier kandidaten, die examen deden, waarvan er een van de vereniging Bolnes en drie van de compagnon cursus van de BHV-partners opleiding meededen. P van Reede heeft de beide cursussen verzorgd. Fijn dat de vier cursisten allemaal zijn geslaagd, daarmee zijn er weer vier hulpverleners bij gekomen in Ridderkerk en Barendrecht. De geslaagde Ehbo-ers zijn:  Raquel Arague Bolinches, Floor Slurink en  Stefanie de Graaff.  En Kitty Naardin uit Barendrecht.Hiermee is het  cursus seizoen voor de vereniging afgesloten en zal de nieuwe  cursus weer in september beginnen.

Aanmelden voor de nieuwe opleiding kan nu al. De cursus kost 150 euro en neemt gedurende twaalf weken een avond les per week in beslag,

Voor Informatie en  opgeven voor de  volgende cursus kan men terecht bij H.L.Hoornweg,  telefoonnr 0180 487057.  Of op ehbobolnes@hotmail.com

www.ehbobolnes.nl.