VOIO '72 volleybalt in het zand

RIDDERKERK - Afgelopen week was het Koningsplein volgestort met zand en werd er door jeugd en volwassenen gretig gebruik gemaakt van de opgezette volleybalvelden en georganiseerde activiteiten. Op de slotochtend van zaterdag 22 september speelde de enige Ridderkerkse volleybal vereniging VOIO '72 tijdens deze Ridderkerk Beach week. Vrijdag 31 augustus startte volleybalvereniging VOIO '72 haar seizoen in sporthal de Fakkel.

VOIO '72 is een recreantenvereniging voor iedereen vanaf 14 jaar met elk niveau. Ze spelen en trainen elke vrijdagavond van 20.00 tot 22.30 uur. Verder spelen ze in de recreantencompetitie van de Nevobo, waar de wedstrijden van maandag t/m vrijdag kunnen worden gespeeld. Deze competitie is inmiddels weer gestart.

Iedereen die een keer mee wil spelen is van harte welkom. Iedereen die niet in staat is om lid te worden door bijvoorbeeld een tijdgebrek kan vanaf nu ook via een 5-rittenkaart meespelen. Eén keer meespelen kost dan per keer 3,50 euro voor jeugd en studenten met studentenpas en 5 euro voor overige belangstellenden. Reacties zien ze graag tegemoet via voio72ridderkerk@hotmail.com. Meer informatie is ook te vinden op onze website www.voio72.nl en Facebookpagina. Ze zijn altijd op zoek naar nieuwe leden.