Barbara Ferbrache en Annemiek IJsselstein

Chakradans in De Fuik

RIDDERKERK - Barbara Ferbrache en Annemiek IJsselstein verzorgen in september een kennismakingsworkshop Chakradans bij wijkvereniging Drievliet-’t Zand.

Voor deelname zijn danservaring en ritmegevoel niet nodig. “Wel een open-mind en zin om wat vernieuwends en wat leuks te doen met gelijkgestemden” aldus het dames die de introductie van Chakradans op woensdag 2 september zullen presenteren in wijkcentrum De Fuik. In overleg en bij voldoende belangstelling zal dit ook op een zaterdag mogelijk zijn.

Balans of disbalans
“We delen informatie over de chakrakleuren en de betekenis die je gelijk terugziet in het dagelijkse leven en in het eigen gedrag. Je merkt of een chakrakleur bij jou in balans of disbalans is. Door je ogen te sluiten bij de chakramuziek en begeleidende teksten, komen de bewegingen van binnenuit.”
De workshop is coronaproof; er wordt op ruime afstand van elkaar bewogen. Afgesloten wordt met een schetstekening in de vorm van een mandala, waarbij persoonlijke uitleg wordt gegeven. De workshop is op 2 september van 10.15 tot 12.15 uur in De Fuik aan de Voorn 10 in Ridderkerk-Drievliet. Deelname kost € 25. Het is mogelijk om zich na deze kennismaking op te geven voor een verdiepende cursus Chakradans. Er is, mede vanwege de anderhalve meter maatregel, beperkt plaats. Voor meer informatie en aanmelding kan men bellen naar 06 2606 2724.