Drie korte films van filmclub Cine ‘67 te zien bij TV Ridderkerk

RIDDERKERK - TV Ridderkerk zendt deze week drie korte films uit van leden van video- en filmclub Cine ’67. Onder de vlag van deze regionale club zijn de afgelopen jaren bijzonder uiteenlopende korte speelfilms, documentaires en andere films gemaakt.

Gekozen voor uitzending in deze week zijn “Glijdend door de tijd” (een documentaire waarin de vraag wordt gesteld of er nog toekomst is voor schaatsend Nederland), “Storm aan het Hollandsdiep” (een verslag van een vaartocht met de ‘Lucretia’ van Strijensas naar Moerdijk) en “Belaagd” (een speelfilm waarin we zien wat een vrouw op een gewone dag kan overkomen).

Informatie

TV Ridderkerk brengt deze films op het scherm op dinsdag 20 april en op zaterdag 24 april om 14.00 en 18.00 uur. TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ (frequentie 840.00) en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Telfort, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.

Meer informatie over de filmclub Cine ’67 is terug te vinden op de website: www.film-envideoclubcine67.nl.