Een beeld uit het zevende deel van de documentaire over de Alblasserwaard.

Zevende aflevering docu-serie Alblasserwaard te zien bij TV Ridderkerk

RIDDERKERK - TV Ridderkerk vervolgt deze week de documentaireserie over de Alblasserwaard met de uitzending van deel 7. In deze aflevering wordt de Alblasserwaard verder verkend.

Belicht in dit deel wordt de Alblasserwaard in miniatuur, oftewel de educatieve heemtuin achter het Streeknatuurcentrum De Alblasserwaard. Twee gidsen met goede verhalen, Arie van der Graaf en Leen den Ouden, geven de kijker uitleg over de (oude) natuur van de Alblasserwaard.

Informatie

De documentaireserie over de Albasserwaard, bestaand uit 28 delen, is een productie van RTV Papendrecht. De uitzendingen van het zevende deel op TV Ridderkerk zijn op donderdag 3 juni en zondag 6 juni om 14.00 en 16.00 uur.

TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ (frequentie 840.00) en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Telfort, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.