Bijna alle kandidaten van Echt voor Ridderkerk bij elkaar

Kandidaten van Echt voor Ridderkerk

RIDDERKERK - Afgelopen weekend kwamen 14 van de 16 EvR kandidaten bij elkaar om de verplichte instemmingsverklaring voor de gemeenteraadsverkiezingen te ondertekenen. Hiermee geven zij hun goedkeuring om op de kandidatenlijst van EvR te staan. De twee overige kandidaten tekenden eerder al.

Afgelopen maandag werd alle documentatie op het gemeentehuis ingeleverd en goedgekeurd. De campagne kan nu formeel van start gaan.
De EvR kandidaten staan op de foto op volgorde van de lijst. Op de voorste rij van links naar rechts: 1. Cora van Vliet, 2. Jim Kloos, 3. Tissa van de Wege-van der Does de Bye, 4. Emir Žigic, 5. Joey van Loon, 6. Quinten Schop en 7. Mischa Kloos.
Op de achterste rij van links naar rechts: 8. Albert van de Wege, 9. Evelien Klootwijk, 10. Henk Broekhuizen, 11. Tanja Žigic-Stal, 12. Arnold Vogel, 15. Ineke Koets en 16. Pim Tibboel.
Helaas ontbreken Michelle Eijs(13e) en Pieter van Dongen (14e) op deze foto.