De Dickens Pretband speelt zaterdag op het Vlietplein

Grote kerstmarkt op het Vlietplein

RIDDERKERK - Op zaterdag 10 december is er een kerstmarkt op het Vlietplein in Ridderkerk-Drievliet. Op het winkelplein komen zo’n zestig verschillende kerstkramen te staan.

Het aanbod bestaat uit mooie en lekkere kerstproducten. Daarbij kan men leuke kerstcadeautjes vinden. Ook worden er kramen gevuld door verschillende winkeliers van het Vlietplein.
De sfeer van deze kerstmarkt wordt verhoogd met livemuziek. Er wordt opgetreden door de Dickens Pretband. Gestoken in prachtige Dickenskostuums zal deze groep diverse keren te horen zijn met allerlei kerstliederen. Het is letterlijk een pretband, want de heren willen er graag een feestje met hun publiek van maken. Ze zijn niet bang voor interactie en weten te verrassen met eigen interpretaties van bekend kerstrepertoire.
De kerstmarkt van het Vlietplein is van 10.00 tot 17.00 uur.

Kerstpakketten-actie
Op zaterdag 17 december is de uitreiking van het Vlietplein Kerstpakketten Festvival. Om 14.00 uur worden de pakketten aan de winnaars overhandigd. De gelukkigen worden vooraf op de hoogte gesteld.
Klanten van het Vlietplein maken kans op een mooi kerspakket bij iedere besteding van minimaal € 5. Bij de kassabon kan men in de winkels ook een inlevervoucher krijgen, waarmee meegedaan kan worden aan de verloting van de kerstpakketten. Hiervoor moet men de voucher met contactgegevens en een aangehechte kassabon deponeren in de speciale jubileum inleverboxen, die te vinden zijn bij supermarkt Plus en ‘t Hobby Schuurke. De vouchers moeten uiterlijk woensdag 14 december in de boxen zijn gestopt. Die woensdag is ook de laatste dag dat men vouchers bij de aankopen kan krijgen.