Ook Gert van der Graaf moest bij Sinterklaas komen

Succesvol met de Sint

RIDDERKERK - De druk bezochte feestmiddag voor verstandelijk beperkten bij van der Valk in het theater aan het Koningsplein in Ridderkerk was een groot succes. Eerst was er een optreden van een pietengoochelaar en als hoogtepunt het bezoek van Sinterklaas met zijn pieten en een heel veel muziekpieten. Sinterklaas kreeg mooie tekeningen en er werden liedjes voor hem gezongen door de bezoekers. Alle vrijwilligers en maatschappelijke stage leerlingen hebben hun best gedaan om alles goed te laten verlopen. Van alle kanten kwamen positieve berichten. Er werd door de vrijwilligers en stage leerlingen limonade en speculaaspoppen uitgedeeld. De bezoekers hadden het prima naar hun zin. Speciale dank gaat uit naar Van der Valk, Gert en Elli van der Graaf en vrijwilligers van Stichting AAVB. Zonder hen was dit feest niet mogelijke geweest.