Het team achter "De Vinyljaren" en "The Story of..."
Het team achter "De Vinyljaren" en "The Story of..." Foto: Fedor Vogel

Met vinyl terug naar 1989

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, via Ziggo Mediabox kanaal 912, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, Odido kanaal 767, Tele2, Vodafone kanaal 2129 , via de RTV-Ridderkerk APP en de TuneIn app.

RIDDERKERK - Bij Radio Ridderkerk is op vrijdagavond 26 april weer een aflevering van ‘De Vinyljaren” te beluisteren. De programmamakers gaan dit kaar terug in de tijd met een selectie uit de Amerikaanse top 100 van 22 april 1989.

De uitzending is van 18.00 tot 20.00 uur. Deze aflevering wordt herhaald op dinsdag 30 april vanaf 22.00 uur.

“De Vinyljaren” is een maandelijks programma dat gemaakt wordt door   Roel van den Oever, Frank Stoute, Kees de Klerk en Bob den Breeijen, het team achter het radioprogramma “The Story of…”