PvdA begint campagne met oliebollenactie

Politiek

Aanstaande zaterdag 14 december tussen 14.00 en 16.00 uur, start PvdA Ridderkerk de verkiezingscampagne voor de gemeenteraadsverkiezigen van 19 maart 2014.

De aftrap voor deze campagne geschiedt door de inmiddels traditie geworden oliebollenactie. De PvdA zal zich opstellen in de 'tent' van winkelcentrum Jorishof. In bijzijn van de huidige raadsfractie, bestuursleden én de kandidaat-gemeenteraadsleden, worden de winkelende Ridderkerkers getrakteerd op oliebollen.

Behalve de mogelijkheid om kennis te maken met de kandidaat-raadsleden, is er veel ruimte voor het stellen van vragen en discussie over alle overwerpen die de komende raadsperiode een belangrijke rol gaan spelen in Ridderkerk.

Daarbij zal de PvdA een zogenaamde 'wensenmuur' optrekken waar alle passanten anoniem hun vragen en opmerkingen op aan kunnen geven. Deze worden meegenomen en geïnvertariseerd. De uitkomst zal door de fractie van PvdA gebruikt voor de raadsverkiezingen van 19 maart.

De eerste acht kandidataten van de PvdA Ridderkerk zijn:
1. Arianne Ripmeester  (lijsttrekker)
2. Jeroen Rijsdijk
3. Andre van Santvliet