'So you think you can dance'- dansers geven workshop

Nieuws

RIDDERKERK - Als grote opening van de doorstart van Upstairs Dance & fit zal er op vrijdag 26 september een workshop door de dansers van ‘so you think you can dance’ gegeven. Joey van der Slot (showy Joey) en winnaar van 2014 Danny Boom zullen de workshops verzorgen.

Voorafgaand zal er om 18 uur een demonstratie streetdance gegeven door de wedstrijdteams van Upstairs Dance & fit. Joey van der Slot zal om 18.30 uur een workshop hiphop geven. Om 20 geeft Danny Boom een workshop Modern. Na beide workshops is er de mogelijkheid een handtekening te bemachtigen van de dansers.
Om 21 uur is er een gelegenheid om een drankje te nuttigen en een dansje te wagen op de dansvloer. Meedoen aan de workshop kan door aanmelden via info@upstairsdancefit.nl. Iedereen is van harte welkom om te komen kijken.
De avond vind plaats bij danscentrum Ridderkerk (kerkweg 219d) waar de samenwerking tussen Upstairs Dance & fit en dansNzo gevierd wordt. Sinds september 2014 is Upstairs Dance & fit en DansNzo een samenwerkingsverband aangegaan wat is samengevloeid tot danscentrum Ridderkerk. Danscentrum Ridderkerk biedt vele verschillende dansen aan, te denken aan: streetdance, modern, hiphop, stijldansen, paaldansen, salsa etc. Daarnaast verzorgt het ook kinderfit, bokatae kids, bodytraining en BBB. Voor meer informatie kijk op danscentrumridderkerk.nl