Van huishoudschool naar nieuw kantoor

RIDDERKERK - Anderhalf jaar na zijn start in Ridderkerk is makelaar Richard van der Giessen verhuisd naar een nieuw kantoor. Hij begon in 2014 kleinschalig in een lokaal van de voormalige huishoudschool. Die nostalgische locatie heeft de makelaar met 100 procent Ridderkerks bloed verruild voor een modern kantoor in het centrum. "De school aan de Koninginneweg is een gebouw waar veel Ridderkerkers een herinnering aan hebben. Het maakte al snel verhalen bij mijn klanten los. Maar het was tijd om door te groeien, zeker in de wetenschap dat het huidige gebruik van het schoolgebouw maar tijdelijk is" vertelt de makelaar, die gekozen heeft voor een zichtlocatie in het centrum van Ridderkerk. Aan de Ridderstraat kan hij letterlijk meer woningen in de etalage zetten en is het parkeren voor de deur eenvoudiger. "Het vertrouwen dat we van de markt hebben gekregen maakt dat we deze stap hebben kunnen zetten. Veel Ridderkerkers vinden het fijn dat een makelaar hun taal spreekt en niet op de kaart hoeft te kijken waar een woning staat."

Op zaterdag 23 januari houdt Van der Giessen open huis op de nieuwe vestiging. Belangstellenden zijn tussen 10.00 en 15.00 uur welkom. Geïntroduceerd op deze dag wordt ook een 3D-bril, waarmee men virtueel door een woning kan gaan. "Dat is een mooie nieuwe ontwikkeling. Als we nieuwbouw hebben kun je hier op kantoor de maquette zien en vervolgens naar alle kamers van de nog te bouwen woning lopen." Van der Giessen & Van Herk Makelaardij is gevestigd aan de Ridderstraat 2: 0180-420707 of info@vandergiessenenvanherk.nl.