Gebiedsteam onderdak in Bolnes

RIDDERKERK - Vanaf heden is het gebiedsteam Bolnes en Slikkerveer van Sport en Welzijn gevestigd in het voormalig huismeesterkantoor van Woonvisie aan de Noordstraat (naast WVC Bolnes). De nieuwe locatie voldoet aan de eisen van het team: het is een centraal gelegen ruimte die zeer toegankelijk is voor wijkbewoners.

Het gebiedsteam Bolnes en Slikkerveer bestaat uit een medewerker opbouwwerk, Evelien Freling, jongerenwerkers Fariesh Abdoelrahman en Zenon Zevenbergen en combinatiefunctionarissen Jerry Tieleman en Steffanie Helmink.

Het gebiedsteam werkt samen met onder andere Aafje, Pameijer, Politie, Buurtpreventie, Onderwijs, SKR, Peuteropvang Pippeloentje, Karaat, Gemeente Ridderkerk, Wijk-Idee Team, Wijkoverleg, Woonvisie, Sportverenigingen, Buurtbemiddeling, Bibliotheek, Gebiedsteam Noord en het WVC Bolnes. Medewerkers zijn zowel op het kantoor als in de wijk (ambulant) te vinden.

Bewoners kunnen op een laagdrempelige manier met de medewerkers in contact komen en vragen stellen of ideeën/signalen doorgeven aan hen. De vragen, signalen en/of ideeën kunnen betrekking hebben op de gebieden jeugd en jongeren, sport, gezondheid, Brede School, leefbaarheid, woon- en leefomgeving, zorg en vrijetijdsbesteding. Het kantoor is geopend op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag.