Op zaterdag 26 maart zijn de kunstenaars persoonlijk bij Plaisier

Expositie van 'De Negen'

RIDDERKERK - Negen kunstenaars exposeren dit voorjaar bij Plaisier Interieur in Ridderkerk. De combinatie van kunst en interieurvormgeving wordt in de showrooms gepresenteerd met werken van Jeannette Aarts, Ans Compaan, Marcelle van Engelen, Annie van der Kruis, Carry Luijsterburg, Esther Poulissen, Rob Roag, Ans Schreppers en Wim van der Wolf. Dit kunstenaarscollectief heeft vaker tentoonstellingen gehad in meubeltoonzalen en interieurzaken. Bij Plaisier zijn voor de recente werken passende plekken gezocht op zeven verdiepingen.

'De meester van Oirschot' Roag zal de expositie op zaterdag 26 maart om 14.00 uur openen in het bijzijn van zijn medekunstenaars. De kunstwerken zijn te zien tot en met zaterdag 14 mei. Ook op tweede paasdag is Plaisier geopend van 11.00 tot 17.00 uur.