Goede gesprekken bij de stroopwafeltent

INGEZONDEN

RIDDERKERK - Afgelopen zaterdag was het gezellig druk bij de stroopwafeltent van Geen Peil. De dames hebben met elkaar ruim vijfhonderd stroopwafels gebakken en uitgedeeld. En daaruit ontstonden goede gesprekken. Mensen die het nog niet wisten. Mensen, die JA (zouden willen) stemmen, maar het toch niet doen, hopende, dat dan de kiesdrempel van 30% niet zou worden gehaald. Mensen, die NEE gaan stemmen juist om die kiesdrempel van 30% te gaan halen.

Maar als u het echt nog niet weet, dan wel wil worden bevestigd, dat u de juiste keus heeft gemaakt, adviseren wij even naar www.geenpeil.nl/kieskompas te surfen. Als u de kieskompas ingevuld heeft, krijgt u daarna gelijk de uitslag. Met hoeveel procent u voor of tegen bent. En 100% voor of 100% is bij deze kieskompas bijna onmogelijk.

Het team mensen van Geen Peil – Ridderkerk hoopt, dat u allen van uw kiesrecht gebruik gaat maken. U ook?