Een nieuw seizoen in De Loods

RIDDERKERK - Op 13 oktober start een nieuw seizoen bij De Loods in Ridderkerk. Jongeren kunnen er weer terecht voor leuke feesten, maar ook om hun skills als dj of producer te ontwikkelen, nieuwe mensen te ontmoeten of bij te kletsen met vrienden.

De Programmaraad, bestaande uit Ridderkerkse jongeren, is druk bezig met de agenda. Er wordt hard gewerkt aan het jubileumfeest en er staan voor de maand oktober leuke evenementen op de planning. Zo organiseert De Loods elke vrijdag het Friday Café. Kom gezellig een drankje doen, speel een potje tafelvoetbal en relax aan de bar met een lekkere bittergarnituur. Elke donderdag kunnen alle Ridderkerkse dj's en producers (in spe) hun talenten ontwikkelen bij het DJ Café. Op de agenda voor deze maand staan ook een DJ Café XXL met de workshops 'Draaien op Vinyl' en 'Produceren' en het leukste 80s/90s/00s Feest van de regio, mét live band.

Voor meer informatie: www.deloodsridderkerk.nl.