Freek van der Valk overhandigt het Wereldwinkel kerstpakket van deze week aan winnaar Gerrit Boer, vergezeld van zijn vrouw Veronique, dochtertje Eloisa en zoontje Eliano.

Verrast met kerstpakket

RIDDERKERK - De heer Gerrit Boer (41) is deze week de gelukkige winnaar van het Wereldwinkel Kerstpakket. Hij ontving afgelopen week uit handen van Freek van der Valk als sponsor namens Van der Valk Hotel Ridderkerk een kerstpakket ter waarde van 100 Euro.
In de drie weken voor kerst geeft de Wereldwinkel Ridderkerk met steun van sponsors iedere week een kerstpakket cadeau aan een Ridderkerker die om een speciale reden door iemand uit Ridderkerk wordt voorgedragen. Iedere burger van Ridderkerk meedoen via de Facebook pagina van de Wereldwinkel Ridderkerk. Gerrit Boer is al sinds oktober vorig jaar zonder werk. Hij werkte 15 jaar bij een supermarkt en van de ene op de andere dag zat hij zonder werk thuis. Gerrit voelt zich heel erg ongelukkig met deze situatie en zou het liefst morgen weer aan de slag gaan. Inmiddels is er nog een tweede kindje bijgekomen in hun gezin. "Ook financieel hebben we het natuurlijk zwaarder en zo'n prachtig kerstpakket komt dan goed van pas. We zijn de Wereldwinkel en de sponsor dan ook heel erg dankbaar" zegt Gerrit's vrouw Veronique. Zij had Gerrit genomineerd met steun van haar moeder Corrie en haar zus Angelique. Zij hebben allemaal bewondering voor de wijze waarop Gerrit zich er doorheen slaat. De komende weken zijn er nieuwe kansen voor Ridderkerkers om personen voor te dragen die ze van harte een kerstpakket gunnen. Op de website van de Wereldwinkel Ridderkerk staat alle informatie.