Ridderkerk op avontuur met Bear Grylls

RIDDERKERK - De van tv bekende avonturier Bear Grylls is het gezicht van de eerste wereldwijde campagne voor de Alpha-cursus. Alpha is een introductie in het christelijk geloof die ook in Ridderkerk wordt aangeboden.

In Ridderkerk gaat op 18 januari een Alpha-serie van start. In tien interactieve bijeenkomsten gaan de deelnemers het avontuur aan om te ontdekken wat het christelijk geloof inhoudt. Ze eten samen, krijgen een inleiding over een onderwerp en praten daar in kleine gespreksgroepjes over door. De cursus is gratis en vrijblijvend en wordt gegeven van 19.00 tot 21.45 uur in de ruimte boven De Kandelaar, Sint Jorisstraat 10 Ridderkerk  (ingang achterzijde, adres: Kerksingel 6a). In Nederland hebben ruim 250.000 mensen een Alpha gevolgd.

Voor meer informatie: www.alphacursus.nl. Voor informatie over de cursus in Ridderkerk kan men contact opnemen met Peter Dijkshoorn: 06 3078 8005 of peterdijkshoorn@outlook.com.