Afscheid van juf Dita Westerveld

RIDDERKERK - Na ruim 20 jaar op CBS de Fontein in Bolnes gewerkt te hebben, neemt juf Dita Westerveld op vrijdag 3 februari afscheid. De school wil er een mooi afscheid voor de leerkracht van maken en hoopt op de aanwezigheid van veel oud-leerlingen en –leerkrachten. Iedereen die juf Dita een warm hart toedraagt is van harte welkom op de afscheidsreceptie, die van 15.30 tot 16.15 uur in het schoolgebouw wordt gehouden.

Voorleesontbijt in Gasterij

Op vrijdagmorgen 3 februari is er een voorleesontbijt in Gasterij de Ontmoeting in Ridderkerk-West. Deze ochtend wordt in samenwerking met basisschool De Klimop georganiseerd. Er wordt samen met de kinderen gegeten en aan elkaar voorgelezen van 9.00 tot 10.30 uur. Belangstellende senioren kunnen voor € 4,-- aan deze leuke activiteit meedoen. Men kan zich aanmelden via: gasterij@riederborgh of 0180-452545.