Veertiende Bluezy Blues Festival Ridderkerk

RIDDERKERK - Op zaterdag 1 april wordt weer het ''Bluezy Blues Festival Ridderkerk' georganiseerd. Voor deze veertiende editie heeft de organisatie weer een prachtige line up weten samen te stellen. Op het podium van Recreatiecentrum De Fakkel zullen die dag zeven topbands optreden. De internationale line up bestaat uit Little Steve & The Big Beat (NL); Sugar Queen And The Straght Blues Band (B/NL/ USA); The Dynamite Blues Band (NL); Connie Lush Band (UK); King Of The World (NL); Imperial Crowns (USA) en My Brainbox feat.. Jan Akkerman/Bert Heerink & Ruben Hoeke.

Er wordt gespeeld op twee podia na elkaar, dus bezoekers hoeven niets te missen!

Kaarten kosten 25 euro in de voorverkoop en 30 euro aan de dag kassa . Hiervoor krijgt men twaalf uur lang top blues.

Kaarten zijn in de voorverkoop verkrijgbaar bij: Radio Ridderkerk (0180 - 430777); Sportcafé De Fakkel; Primera Sandy en via internet www.bluezybluesfestival.nl

Het festival wordt gehouden in Recreatiecentrum De Fakkel- Sportlaan 8-10 Ridderkerk.

Aanvang 15 uur. Zaal open 14.30 uur

Meer inlichtingen over het festival www.bluezybluesfestival.nl