Henri Koppes en Peter van Veelen met de EVR-raadsleden Wim van der Linden en Petra van Nes-de Man

Nieuwe voorzitter voor EVR

RIDDERKERK - Tijdens een algemene ledenvergadering van Echt Voor Ridderkerk is Peter van Veelen met een royale meerderheid gekozen als nieuwe partijvoorzitter.
De functie was vacant geworden door het overlijden van oud-raadslid en partijnestor Arie van Nes sr. in februari van dit jaar.
Henri Koppes, plaatsvervangend voorzitter en medeoprichter van EVR is tevreden over de man die nu de hamer van de partij heeft gekregen. "We hebben Peter hebben leren kennen als iemand die zeer betrokken is bij het wel en wee van onze gemeente, waarbij hij zijn kritische kijk op dingen goed weet te onderbouwen."
Ook Petra van Nes-de Man, die de EVR-fractie in de gemeenteraad leidt, is zeer ingenomen met de kersverse partijvoorzitter "die we inmiddels hebben leren kennen als een warme persoonlijkheid met een scherpe blik".