Hollandse 10 met Sasja Brouwers

RIDDERKERK - De juni-aflevering van het maandelijkse tv-programma "Hollandse 10" is komend weekend  te zien bij TV Ridderkerk. Bij Radio Ridderkerk presenteert Richard Veen wekelijks het radioprogramma "Lekker Hollands" met daarin de Hollandse 10, maar daarnaast is er ook een maandelijkse tv-editie van dit programma, waarin het Nederlandse lied centraal staat. In de komende uitzending ontvangt Richard de zangeres Sasja Brouwers, die haar nieuwe single 'Onze Dag' presenteert. De nieuwste aflevering van de Hollandse 10 wordt vanaf vrijdag 30 juni t/m zondag 2 juli 2017 meermalen in de middag en avond uitgezonden op elk oneven heel uur. Men kan er voor afstemmen om 15.00, 17.00, 19.00, 21.00 en 23.00 uur.