Jos Vis start op 5 september met
Jos Vis start op 5 september met "Podium Vis" Foto: Johan Kruithof

Te gast bij Jos Vis

RIDDERKERK - Op dinsdag 5 september start bij Radio Ridderkerk het nieuwe radioprogramma "Podium Vis" Presentator Jos Vis biedt met dit programma iedere dinsdagavond tussen 20.00 en 22.00 uur een podium aan veel interessante gasten, verenigingen en diverse organisaties uit Ridderkerk en omstreken.
In het eerste uur neemt Jos Vis de afgelopen week door van de Ridderkerkse schrijver Gerhard Hormann. Na een serie thrillers begon de auteur in 2012 met het schrijven van succesvolle non-fictieboeken, waarin hij pleit voor aflossing van de hypothecaire schuld en controle van de eigen financiën. Zijn nieuwste boek komt in september uit onder de titel 'Leven van de lucht': hoe een basis inkomen je leven verandert. Tussendoor laat Jos de favoriete muziek horen van Gerhard. In het tweede uur trakteert Jos Vis de luisteraars onder de noemer 'Oh ?! heb ik die ook nog!' op muziek uit de eigen platenkast, die hij lange tijd niet meer heeft gedraaid. Hij doet dit volgens van het zogenaamde ABC principe. De techniek van "Podium Vis" is in handen van Tim Schefers. Voor informatie over de ontvangstmogelijkheden: www.rtvridderkerk.nl.