Belangstelling voor Brede School

RIDDERKERK - Meer dan 2500 kinderen hebben deze week weer de flyer met het aanbod van de Brede School Ridderkerk ontvangen. En dat was te merken op de Uitmarkt. Bij de kraam vertelden bezoekende kinderen of hun ouders enthousiast over de activiteiten waar ze dit blok weer aan mee willen gaan doen. De Blauwe Klup voor kinderen met een lichte psychische beperking heeft een vervolg gekregen. Elke zaterdag is er van 10.00 tot 12.00 uur een leuke activiteit. Kinderen kunnen knutselen, spelletjes doen en samen buiten spelen. Juf Evelien en juf Jolien gaan de groep weer begeleiden. Bij creatief docent Jorgen Snoep konden kinderen en volwassenen zaterdag zelf ervaren hoe leuk het is om samen te schilderen. Zelfs de burgemeester en de wethouder gingen aan de slag met  penseel  en verf. Inschrijven voor het eerste blok kan via: www.bredeschoolridderkerk.nl.