Tweede blok Brede School van start gegaan

RIDDERKERK - Maandag 6 november startte het tweede blok van de Brede School. In dit blok zijn er weer verschillende activiteiten waar kinderen aan deel kunnen nemen. Een aantal activiteiten speelt in op de thema's van dit blok: Sinterklaas en Kerst.
De Brede School coördinatoren hebben, samen met partners, weer een nieuw blok met leuke activiteiten neergezet. Kinderen kunnen bijvoorbeeld surprises maken, kleien met het thema Sinterklaas, Kerst-mozaïeken, Kerstkaarten maken en rendieren maken. Naast al deze creatieve activiteiten zijn er natuurlijk ook sportieve activiteiten, zoals boksen, voetballen en hiphoppen. Daarnaast zijn er afgelopen week in een aantal wijken extra activiteiten bijgekomen. Zo kun je in Slikkerveer en Centrum/West ook deelnemen aan de activiteit braakballen pluizen. Een leuke activiteit wanneer je in de natuur geïnteresseerd bent. Voor iedereen is er wel iets leuks te doen!

Voor sommige activiteiten kan nog worden ingeschreven, omdat deze later beginnen in het blok. Het is wel zaak om er snel bij te zijn. Alle informatie over de activiteiten in de wijken is te vinden op: www.bredeschoolridderkerk.nl.