Kerstconcert van Harmonie

RIDDERKERK - Muziekvereniging Harmonie Slikkerveer geeft op zaterdag 16 december een gratis kerstconcert in het gebouw van het Farelcollege in Ridderkerk-West. Omdat de vereniging dit jaar 125 jaar bestaat wordt dit een avond met een gouden randje. De zaal wordt net als vorig jaar sfeervol in stijl aangekleed.
Het orkest o.l.v. Jurgen Nab en het popkoor van de vereniging 'Something Else' o.l.v. Dirk Bouillon zullen deze avond vullen met mooie en gezellige kerstmuziek. Het concert begint om 20.00 uur. Om 19.30 uur gaan de deuren open. De ingang is via het schoolplein. Buiten is de kerstsfeer dan al compleet. De bezoekers worden opgewacht met kerstzang en binnen speelt het jeugdorkest leuke kerstnummers. Er is de gelegenheid om een glaasje Glühwein of een kopje koffie te drinken. Met de aanschaf van een lootje van een euro bij de deur maakt men kans op een leuk kerstpakket.