Luchtopnamen en historische foto's in de Ridderhof

RIDDERKERK - Van 2 tot en met 24 februari exposeert Bert Mellaart met luchtopnamen van de omgeving Ridderkerk in Galerie Kleinkunst in de Ridderhof 41.

Er is een flinke collectie luchtfoto's in groot formaat aanwezig zodat men de omgeving weer eens vanuit een heel ander perspectief kan bekijken. De afgelopen twee jaar zijn veel filmopnamen en foto's gemaakt welke regelmatig op RTV Ridderkerk te zien waren. Opnamen zijn gemaakt van de diverse wijken en plaatsen rond Ridderkerk. Op YouTube en Facebook kan de geïnteresseerde alles nog eens terugzien op de pagina's van Bert Mellaart. Ontdekjeplekje!

Oud Ridderkerk op Facebook" heeft zich ook aangesloten bij de expositie met historische foto's van Ridderkerk. De unieke en vaak zeer oude prenten maken een bezoek aan de galerie alleen al zeer de moeite waard. Ook zijn er een aantal zwart-wit foto's van gesloten scheepswerven na de sluiting te zien.

De galerie is geopend op vrijdag en zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.