Peter Meij kandidaat voor het wethouderschap CDA

RIDDERKERK - Het CDA-bestuur heeft Peter Meij (65) voorgedragen als kandidaat voor het eventuele wethouderschap voor de komende gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart 2018. Hij is oud-rector van het Farelcollege en 15 jaar lid geweest van de gemeenteraad van Ridderkerk. Het bestuur en de beoogde nieuwe fractie hebben er alle vertrouwen in dat hij een uitstekende bijdrage kan leveren aan het bestuur van onze aantrekkelijke gemeente.

Peter Meij: "Ik zou het een eer vinden om deel uit te mogen maken van het nieuwe college in Ridderkerk. Als wethouder kun je het verschil maken voor een ander. Ik wil aansluiting zoeken bij de kracht, maar ook bij zorgen van onze inwoners. Maar eerst gaan we onze uiterste best doen om een goed verkiezingsresultaat te halen. Ik heb veel vertrouwen in onze lijsttrekker Ton Overheid."

Het bestuur is wethouder Tineke Keuzenkamp veel dank verschuldigd voor haar grote inzet en deskundige inbreng gedurende de afgelopen vier jaar. Onder haar leiding zijn de financiën op orde gebracht en zijn belangrijke dossiers tot een goed einde gebracht. Tineke Keuzenkamp oriënteert zich op een baan buiten de politiek.