Hoe werkte die Brede School nou ook alweer?

RIDDERKERK - Het één na laatste blok gaat bijna beginnen en er zijn nog maar een paar plekken. Ga snel naar www.bredeschoolridderkerk.nl en klik de wijk aan en zoek een leuke activiteit uit waar jij graag aan mee zou willen doen. Er zijn activiteiten op het gebied van sport, spel, kunst, cultuur, muziek en dans.

Tijdens dit blok, dat uit zes weken bestaat, kunnen kinderen zich weer voor allerlei leuke activiteiten opgeven in Ridderkerk. De programmagroepen (Brede School coördinator, onderwijs, bso's, kinderdagverblijven, wijkideeteams, jongerenwerkers, opbouwwerkers) bepalen met elkaar wat voor soort activiteiten geschikt zijn voor de wijk. Nu verschillen de activiteiten weleens per wijk, dit komt natuurlijk omdat elke wijk anders is en dus ook een andere vraag heeft. Kinderen die woonachtig zijn in een bepaalde wijk kunnen zich opgeven voor de activiteiten die bij die wijk horen. Zit men nu in een andere wijk op school dan mag men zichzelf ook opgeven voor de activiteiten die daar plaatsvinden.

Voor degene die niet weten welke Brede School coördinator waar zit, hier een overzicht:

Bolnes, Jerry Tieleman (jerry.tieleman@welzijnridderkerk.nl)

Centrum/West, Evina Beekink (evina.beekink@welzijnridderkerk.nl)

Drievliet, Edward de Groot (edward.degroot@welzijnridderkerk.nl)

Oost, Melvin Wind (melvin.wind@welzijnridderkerk.nl)

Rijsoord, Terry Wisse (terry.wisse@welzijnridderkerk.nl)

Slikkerveer, Max de Vette (max.devette@welzijnridderkerk.nl)