Verkoop tweedehands boeken in De Kandelaar

RIDDERKERK - Zaterdagmiddag 28 april is er weer de maandelijkse tweedehandsverkoop op de bovenetage van De Kandelaar aan de Sint Jorisstraat 10 te Ridderkerk. Vanaf 13.00 uur tot 17.00 uur bent is iedereen van harte welkom. Er zijn in de afgelopen weken weer veel nieuwe titels binnengekomen en dat betekent dat er veel keus is. Oude boeken inleveren mag altijd.

De opbrengst gaat ook deze maand weer naar de werkgroep vluchtelingen van diverse kerken in Ridderkerk. Vrijwilligers van deze werkgroep zijn actief om de asielzoekers/statushouders te helpen op allerlei gebied en de opbrengst van de tweedehandsverkoop is bestemd voor een Bijbel of kinderbijbel in de eigen taal, bijbelstudiemateriaal enzovoorts.  De volgende (extra)verkoop is op zaterdag 19 mei 2018 van 10.00 uur tot 16.00 uur.

Voor meer informatie kan gekeken worden op: www.de-kandelaar.nl of winkel@de-kandelaar.nl en men kan ook op facebook kijken.