Wieteke van Dort als Tante Lien

LEKKER Ridderkerk met Tante Lien

RIDDERKERK - Toen de organisatie van LEKKER Ridderkerk Wieteke van Dort benaderde zei ze onmiddellijk; "Ja, ik kom graag optreden op zaterdag 27 oktober in het Winkelhart van Ridderkerk!". Zij zal hier als Tante Lien haar opwachting maken.
Wieteke werd bekend door haar rollen in Oebele en de Stratenmakeropzeeshow en luisterde daarnaast de Indische tante Lien menig televisieprogramma op. Met die creatie is zij ook een veelgevraagde act in theaters, op Pasar Malams en Indische feesten. Met oude en nieuwe liedjes en vrolijke conferences vult Tante Lien de daarvoor beschikbare tijd. Deze conferences kunnen worden past ze aan en gaat in op opmerkingen uit het publiek. Dit afwisselend sfeervolle en komische programma is geschikt voor ieder publiek en zeker niet alleen voor mensen met een Indisch verleden. Het is al vele malen met succes uitgevoerd op de meest uiteenlopende gelegenheden. Natuurlijk zingt Tante Lien bekende nummers zoals 'Arm Den Haag' en 'Geef mij maar nasi goreng', maar verzoeknummers kunnen ook ingepast worden. Het optreden van Tante Lien is zaterdag 27 oktober tussen 14.00 en 15.00 uur nabij het Delifrance-pleintje. Het maakt onderdeel uit van LEKKER Ridderkerk dat dit jaar tevens een mini Pasar Malam kent welke al op vrijdag 26 oktober start. Tot die tijd loopt er ook nog een kassabonnenactie waarmee lekkere prijzen te winnen zijn. Voor meer informatie: www.winkelhartridderkerk.nl.