Kampvuur-avond voor mannen

RIDDERKERK - Zaterdag 17 november wordt er weer een kampvuur-avond voor mannen gehouden. Deze keer zal cabaretier Timzingt de avond aankleden.

Over Tim

Timzingt maakt (liedjes)cabaret en kleinkunst. Hij schrijft, componeert en voert uit voor een select gezelschap tot grote (theater)zalen met honderden mensen. Tim begeleidt zichzelf op piano, gitaar en ukelele en wordt soms bijgestaan door andere muzikanten. Timzingt vijf minuten op maat geschreven liedjes tot avondvullende programma's. Een optreden van Timzingt is een wervelende mix van muziek en kleinkunst: hilarische en mooie liedjes, raak en scherp cabaret, eerlijke en tedere poëzie. Ontroerend goed cabaret. Timzingt en speelt over (bijna) alles wat leven heet. En in het bijzonder over thema's als: geloof en kerk (want hij is opgegroeid in de biblebelt), onderwijs en opvoeding (want hij is zelf ook parttime docent), liefde en relaties (want hij doet verwoede pogingen een liefhebbende echtgenoot te zijn), arm en rijk (want hij is ambassadeur van Tear) en persoonlijkheidsontwikkeling (want hij is nog niet uitontwikkeld).

Timzingt heeft vier avondvullende cabaretprogramma's geschreven en verscheidene DVD's en CD's gemaakt van zijn cabaret en liedjes. Daarnaast schrijft Tim columns voor onder andere de EO-Visie. Een selectie van de columns en liedteksten is gebundeld in een boek. Eerder maakte hij deel uit van cabaretgroep Voorwaar waarmee hij negen jaar door het land trok. Timzingt is ambassadeur van Tear. Daarnaast is Timzingt afgestudeerd filosoof en fysicus, docent, amateurtheoloog, echtgenoot en vader van drie kinderen. Het is dus zeker de moeite waard om te komen.

Zoals de vaste bezoekers gewend zijn staan gezelligheid, goede gesprekken en vriendschap centraal. De kosten per persoon bedragen tien euro inclusief hapjes en drankjes. De avond begint vanaf 20:00 uur. Locatie is de Rijksstraatweg 65 Rijsoord en opgeven kan via: www.jozua-ega.nl/jozuaman. Voor meer informatie of vragen kan men bellen naar David Vogel via: 06-43210282. De avond is bijna uitverkocht.