Winter Events: mooie afsluiting van 2018

RIDDERKERK - Winter Events is een verzameling sportieve, recreatieve en culturele activiteiten voor kinderen, tieners en jongeren in Ridderkerk. Van zaterdag 22 december t/m vrijdag 4 januari houdt Facet Ridderkerk, in samenwerking met verschillende partners, voor de laatste keer in 2018 een diversiteit aan activiteiten voor de Ridderkerkse jeugd van 6 t/m 12 jaar. Het programma ziet er als volgt uit:

Zaterdag 22 december: Kerst-bingo/disco georganiseerd door Grandcafé Burgerzaken

Donderdag 27 december: Workshop: Breakdance in samenwerking met Servicebureau Onderwijs & Cultuur

Vrijdag 28 december: Workshop: Experimenteren met verf in samenwerking met Servicebureau Onderwijs & Cultuur, Workshop: Ben jij professor Frankenstein? in samenwerking met Servicebureau Onderwijs & Cultuur en een Lampionnenoptocht met muziek georganiseerd door Grandcafé Burgerzaken

Woensdag 2 januari: Kinderrestaurant – Nieuwjaarsborrel

Donderdag 3 januari: Indoor Midgetgolf & Free Running in samenwerking met De Hole Ridders en Defana

Vrijdag 4 januari: Surprisebios

Op www.facetridderkerk.nl is meer informatie over de activiteiten te vinden. Voor meer informatie en inschrijven kan iedereen contact opnemen met Brendon Tholenaars via inschrijven@facetridderkerk.nl of 0180 – 432 350.